wtorek, 7 maja 2013

Ekhm...

Ja jak na razie postanawiam zawiesić moje opowiadanie...nie ukrywając po prostu nie mam weny do
pisania go. Ale to nie znaczy że zawieszam blog, wcale nie! Będę się trzymać mojego początkowego zamierzenia i będę pisać po prostu jakieś taki pojedyncze opowiadania o różnych państwach Hetali...
Mam nadzieje że nie zniechęcę was tym do odwiedzania mojego bloga .A więc zapraszam do czytania.
Opowiadanie powinno pojawić się już niedługo.  

                                                                                               Pozdrawiam Iruchi^^

Wstawię jeszcze może kilka obrazków..Zapraszam!^^



                                                               










1 komentarz:

  1. Szkoda, że zawieszasz opowiadanie.. Ale rozumiem, ma się czasem takie całkowite braki weny :) Jeżeli chodzi o mnie, to i tak będę czekać na następny rozdział :)
    Mam też coś, co trochę pomaga w pisaniu i odnalezieniu weny ^^ Jak nie przeszkadza Ci język angielski, polecał ten artykuł -> http://kitsunechann.deviantart.com/art/Writers-Block-and-How-to-Kill-It-335089231
    Pozdrawiam i życzę powrotu weny!

    OdpowiedzUsuń