sobota, 1 lutego 2014

Trochę się chyba pogubiłam ^^"

Dawno ,dawno temu * za górami, za lasami* powiedziałam , że coś wstawię, jednak pogubiłam się trochę w życiu i nie miałam jak tego zrobić. ;-; Później gdy znalazł się czas to zepsuł mi się komputer. Chciałabym kontynuować tego bloga , ale nie wiem czy komuś będzie się jeszcze chciało czytać moje wypociny. ;-;   Tak więc może niedługo uda mi się naprawić komputer * którego nie mam już 3 miesiące* i dalej tworzyć coś w tym miejscu... Tak więc to chyba narazie tyle...Pozdrawiam Iruchi~

4 komentarze:

  1. Twój blog jest świetny ^^ Jestem za jego kontynuacją ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zepsuty komp? Luzik znam to uczucie mam to samo z moim od roku xd I ja rowniez bede czekac ;) Nie Poddawaj sie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz dalej. Czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały twojego opowiadania. :3

    OdpowiedzUsuń