środa, 26 czerwca 2013

Ogłoszenie!

Wiecie....mam wam coś do powiedzenia...Postanowiłam powrócić do mojego opowiadania...Tylko że nie chce rezygnować z tych krótkich, tak więc nazwę je żeby się wam czasem nie myliło więc dam mu nazwę. Będzie się ono nazywać '' W drodze o pokój'' Czy jakoś tak...Następny rozdział będzie za niedługo jak się wyrobię...ale nie obiecuje..*obóz i te inne sprawy* Więc jeszcze dopowiem że będę je pisała w takiej wersji jak te historyjki...ale jeszcze nie mam co do tego pewności...Tak więc to wszystko...*uwaga audycja NIE zawierała lokowania produktów* Pozdrawiam Iruchi ^^

6 komentarzy:

  1. Przeczytałam wszystkie twoje opowiadania. Niektóre są poważne i piękne, a inne rozbawiły mnie do łez XD Mam nadzieję, że będziesz dalej pisać :)
    Kira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci ^^ Jakoś teraz nie miałam czasu bo dopiero wróciłam do domu ^^ ALe postaram się coś w najbliższym czasie napisać ^^

      Usuń
  2. Hej! Jestem Nastera i prowadzę blog od miesiąca. Bardzo spodobał mi się twój blog i postanowiłam do ciebie napisać. Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyś weszła na mój blog i poczytała co nieco c: www.theworldinabook.blogspot.com Mam nadzieję, że nie uznasz tego za chorą reklamę, tylko jako powitanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to za chorą reklamę? REKLAMA! Nawet nie wiesz, ile sobie ciągną w internetach za reklamy, a ty za darmo je robisz. Moim zdaniem autorka powinna pociągnąć za tą reklamę przynajmniej dwie dyszki. O.

      Usuń
  3. Piszesz ekstra opowiadania!Czekam na nowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ci się podoba...przez całe wakacjie miałam problemy z komputerem i teraz również nie chodzi on sprawnie...ale postaram się coś wrzucić ^^

      Usuń